Välkommen till digitalt förbundsmöte som ska anta jämställdhetsprogram

Mötet genomförs på Zoom
För att kunna delta behöver du ladda ner
Zoom. Du kan inte enbart delta via din webbläsare utan måste installera klienten för Zoom. Zoom finns för datorer samt smartphones och surfplattor. Vi rekommenderar att du använder en dator. För att skaffa Zoom, som är gratis, går du in på https://zoom.us/download och installerar den nödvändiga programvaran. Säkerställ i god tid att detta är i sin ordning inför att du ansluter till mötet.

Hur går mötet till
När du ansluter till mötet kommer du att pricka av dig. Eftersom det kan uppstå kö för att ansluta är det av yttersta vikt att du ansluter till mötet i god tid. I chatten som finns i Zoom kommer du att kunna begära ordet och lägga yrkanden.

Handlingar
Förslag dagordning
Förslag Förhandlingsordning
Jämställhetspolitiskt program FS-förslag
Inkomna yrkanden

Anmälan
Du som inte är ombud eller tjänstgörande ersättare behöver anmäla dig till förbundsårsmötet. Anmälan gör du senast onsdagen den 9 juni kl 12:00. Du som är ordinarie ombud behöver alltså inte anmäla dig. Du anmäler dig genom att klicka här.

Möteslänk
Möteslänk mejlas via kalenderhändelse till dig som är anmäld under förmiddagen torsdagen den 10 juni.

Frågor
Tveka inte att höra av dig till oss på kansliet vid eventuella frågor, så återkommer vi med svar så snabbt som möjligt! Mejla stockholm@liberalerna.se eller ring 08 410 242 40.

Välkomna!