Stockholms län laddar för partiråd

Måndag 31 oktober 2016

Måndagen den 24 oktober presenterades integrationsrapporten inför partirådet* den 11 november och i torsdags hölls ett möte där länets medlemmar och partirådsombud fick möjlighet att grotta ner sig i de 46 punkter som föreslås. Efter att Fredrik Malm inlett mötet genomfördes tre omgångar av gruppdiskussioner där Stockholms ombud lyssnade in medlemmarnas åsikter.

Alla åsikter under mötet dokumenterades och har skickats till alla ombud som de kan ha som underlag inför partirådet. Hade du ingen möjlighet att vara med i torsdags men ändå har synpunkter som du vill framföra kan du mejla till stockholm@liberalerna.se så kommer
dina synpunkter att skickas till alla ombud.

Vill du diskutera innehållet kan du göra det i Liberalerna Stockholms interna medlemsgrupp på Facebook.

Här hittar du integrationsprogrammet som behandlas på partirådet den 11 november.

Här är mer info om partirådet

*Vad är ett partiråd? De år när Liberalerna inte har landsmöte, samlas istället 68 valda ombud, partistyrelse, riksdagsgrupp och EU-parlamentariker till partiråd. Partirådet är öppet för medlemmar men endast ombud har yttrande- och rösträtt.