Förbundsstyrelsen

Liberal start: Ideologi

Torsdag 2 december 2021 – torsdag 25 november 2021 18:00–19:00

Liberal start är utbildningsserien för dig som är ny medlem eller nyfiken på Liberalerna!

Den 25 november mellan kl. 18:00-19:00 är du välkommen att delta i intressanta samtal om liberalismens historia och dagens liberala utmaningar! Kvällen leds av Anna Horn och André Nilsson. Anna Horn är ledamot i regionfullmäktige, arbetar som doktorand i civilrätt vid Stockholms universitet och är en van debattör och föreläsare om liberalismen. André Nilsson arbetar som utredare på Liberalernas riksorganisation och har erfarenhet av att föreläsa om olika ekonomi-ideologiska inriktningar.

Vi återkommer med plats för vart träffen genomförs. Instruktioner om hur du ansluter kommer skickas ut per mejl en vecka i förväg, samt en timme innan träffen börjar.

Anmäl dig till Liberal start här!

Andra träffar i serien Liberal Start

Information om hur dina personuppgifter behandlas:
Liberalernas arrangemang och utbildningar görs i samarbete med Studieförbundet Vuxenskolan. Uppgifterna nedan delas med dem för att de ska kunna rapportera och få statsbidrag. Dina personuppgifter delas även med ordföranden i lokal- och kommunföreningar för att de ska veta vilka som deltagit i länsförbundets aktiviteter. Uppgifterna du lämnar nedan lagras hos Liberalerna i högst ett år.

Frågor eller förhinder, hör av dig till kansliet stockholm@liberalerna.se