Landstingshuset

Liberal start: Region

Onsdag 6 oktober 2021 18:00–19:00

Liberal start är utbildningsserien för dig som är ny medlem eller nyfiken på Liberalerna!

Den 6 oktober kl. 18:00-19:00 är du varmt välkommen till ett digitalt samtal med ett av våra regionråd i Region Stockholm. Regionen ansvarar för länets hälso- och sjukvård, tandvård samt kollektivtrafik och regionplanering. Regionen bidrar även till kulturen i länet. Under kvällen kommer vi få en överblick över hur regionen fungerar och vilka frågor som Liberalerna driver.

Vi återkommer med plats för vart träffen genomförs. Instruktioner om hur du ansluter kommer skickas ut per mejl en vecka i förväg, samt en timme innan träffen börjar.

Anmäl dig här!

Information om hur dina personuppgifter behandlas:
Liberalernas arrangemang och utbildningar görs i samarbete med Studieförbundet Vuxenskolan. Uppgifterna nedan delas med dem för att de ska kunna rapportera och få statsbidrag. Dina personuppgifter delas även med ordföranden i lokal- och kommunföreningar för att de ska veta vilka som deltagit i länsförbundets aktiviteter. Uppgifterna du lämnar nedan lagras hos Liberalerna i högst ett år.

Frågor eller förhinder, hör av dig till kansliet stockholm@liberalerna.se