Vi firar vårens ankomst med förbundsårsmöte. Vår partiledare Nyamko Sabuni årsmötestalar klockan 13.00. Varmt välkommen att vara med på delar eller hela årsmötet. Nedan följer information om hur du gör för att delta.

Förbundsårsmötet startar klockan 12.30. Registreringen av mötesdeltagare startar klockan 11.00.

Anmälan till förbundsårsmötet
Du som inte är ombud eller tjänstgörande ersättare behöver anmäla dig till förbundsårsmötet. Anmälan gör du senast klockan 12.00 fredagen den 23 april. Möteslänk skickas till anmälda per mejl senast fredagen den 23 april.
Du som är ordinarie ombud behöver inte anmäla dig.
Klicka här för att anmäla dig.

Möteshandlingar
Handlingar förbundsårsmöte 2021
Om handlingarna önskas i pappersform anmäler du detta till stockholm@liberalerna.se senast måndagen den 19 april.

Vad du måste göra för att delta
För att kunna delta på förbundsårsmötet behöver du använda verktyget Zoom. Du kan inte enbart delta via din webbläsare utan måste installera klienten för Zoom. Zoom finns för datorer samt smartphones och surfplattor. Vi rekommenderar att du använder en dator. För att skaffa Zoom, som är gratis, går du in på https://zoom.us/download och installerar den nödvändiga programvaran. Säkerställ i god tid att detta är i sin ordning inför att du ansluter till mötet.

Tips för bra möte
– Säkerställ bra uppkoppling om du använder WiFi – sitt nära din router
– Använd headset
– Undvik bakgrundsljus t ex ett fönster
– Stäng av mikrofonen när du inte har ordet
– Ordet begärs i chatten
– Delta med kamera – kommunikationen blir bättre om vi ser varandra

Frågor
Tveka inte att höra av dig till oss på Stockholmsförbundets kansli vid eventuella frågor, så återkommer vi med svar så snabbt som möjligt! Mejla stockholm@liberalerna.se eller ring 08 410 242 40.

Välkomna!

Anna-Lena Johansson