Digitalt förbundsmöte: Valfrihet och tillgänglighet i vården samt Möjligheternas storstadsregion

Lördag 5 februari 2022 10:00–15:15

Zoom

Vi ska den 5 februari anta två politiska program, Valfrihet och tillgänglighet i vården samt Möjligheternas storstadsregion. Du är varmt välkommen att delta.

Mötet genomförs digitalt på Zoom. Ombud och anmälda deltagare får möteslänken på mejl. Möteslänken finns också i senaste På gång och kommer att läggas upp i medlemsgruppen på Facebook.

Koppla upp dig i tid och ha kameran påslagen – registrering från klockan 09.00
För att mötet ska komma igång i tid är det viktigt att komma i tid för registreringen dvs kom närmare 09.00 än 10.00! Det är bra om du har kameran påslagen så länge du inte är registrerad så går registreringen smidigare.

Eventuella voteringar via medlemsappen – säkerställ inloggning
På mötet kommer voteringar att ske via vår medlemsap. Du som ska tjänstgöra som ombud, d v s har rösträtt, måste säkerställa att ha appen redo och att du kan logga in inför mötet.

Har du inte medlemsappen?
Sök efter ”Liberalernas medlemsapp” i Appstore eller GooglePlay eller använd länkarna nedan. Du kan också logga in via dator på medlem.liberalerna.se.
Du kan logga in med din mejladress, ditt personnummer eller ditt medlemsnummer. Mejladressen måste vara samma som finns i Liberalernas medlemsregister – alltså den adress som du brukar få L-information till. Första gången du loggar in ska du välja Aktivera ditt medlemskonto och får en kod till din mejladress. Fyll i denna kod och välj ett eget lösenord, som du verifierar genom att skriva in en andra gång. Har du glömt ditt lösenord väljer du ”Glömt lösenord” och får på samma sätt en kod till mejlen.

Anmälan till förbundsmötet senast tisdagen 1 februari
Är du ombud behöver du inte anmäla dig. Är du inte ombud och inte ska tjänstgöra på nomineringsmöte anmäler du dig genom att klicka här. Anmälan gör du senast tisdagen den 1 februari.

Möteshandlingar
Klicka här för att ladda ner samtliga handlingar.

Förbundsmöten och nomineringsmöten under våren 2022
26 mars: Förbundsårsmöte inkl kandidat- och valutbildning

Frågor
Tveka inte att höra av dig till oss på kansliet vid eventuella frågor, så återkommer vi med svar så snabbt som möjligt! Mejla stockholm@liberalerna.se