Vad du måste göra för att delta
För att kunna delta på förbundsårsmötet behöver du använda verktyget Zoom. Du kan inte enbart delta via din webbläsare utan måste installera klienten för Zoom. Zoom finns för datorer samt smartphones och surfplattor. Vi rekommenderar att du använder en dator.

För att skaffa Zoom, som är gratis, går du till https://zoom.us/download och installerar nödvändig programvara. Säkerställ att detta är i sin ordning inför att du ansluter till förbundsårsmötet.

Möteslänk och mer information skickas till ombuden fredagen den 21 augusti och kommer med i aktivitetsbrevet På gång den 25 augusti och den 1 september. Information kommer också att läggas upp i medlemsgruppen på Facebook.

Det är viktigt att du ansluter i mycket god tid inför förbundsårsmötet för att registreringen av ombud och åhörare ska hinnas med före klockan 10.00. Registreringen startar 8.30 och ju fler som kopplar upp tid innebär att vi kommer kunna starta förbundsårsmötet klockan 10.00.

Handlingar
Här kommer handlingar inför förbundsårsmötet att läggas upp fredagen den 21 augusti. Du som är ombud får handlingarna per mejl. Behöver du handlingarna i pappersform anmäler du det till stockholm@liberalerna.se senast fredagen den 28 augusti.

Anmälan senast fredagen den 4 september kl 12.00
Här anmäler du dig till förbundsårsmötet senast fredagen den 4 september kl 12.00. Du som ska tjänstgöra som ombud anmäler dig inte.

Testa din teknik – testmöten 2 och 3 september kl 19.00
Vi genomför två testmöten för dig som inför förbundsårsmötet vill prova tekniken, koppla upp dig, votera och se hur mötet kommer att fungerar. Du behöver inte anmäla dig. Möteslänk och mer information skickas till ombuden den 21 augusti och kommer med i aktivitetsbrevet På gång den 25 augusti och den 1 september. Information kommer också att läggas upp i medlemsgruppen på Facebook.

Frågor
Mejla stockholm@liberalerna.se.